Door middel van een postcodecheck zien we meteen welke verbinding geschikt is op de desbetreffende locatie. Door samenwerkingen met maar liefst 33 leveranciers is er een ruim aanbod. Zo leveren we onder andere verbindingen van KPN, Tele 2 en Eurofiber. Afhankelijk van de uitkomsten van deze postcodecheck kan gekozen worden uit een DSL-verbinding of een supersnelle Glasvezel verbinding. Naast verbindingen leveren wij ook managed netwerkapparatuur.
Wanneer u onze ook onze VoIP diensten afneemt, dan bieden wij kwaliteitsgaranties op het spraakverkeer. Zo kunt u ervoor kiezen het gehele netwerk door Breunesse ICT te laten beheren zodat u grip hebt op uw bedrijfsnetwerk.
Binnen telefonie is VoIP-telefonie tegenwoordig de standaard. Het is gebaseerd op een software waarmee u een compleet virtuele telefooncentrale in huis haalt. Met een VoIP-centrale wordt de bereikbaarheid van uw bedrijf geoptimaliseerd. Zakelijk bellen, chatten via een bureautelefoon, smartphone of pc. Op kantoor, thuis én onderweg. VoIP telefonie maakt het allemaal mogelijk.
De VoIP-software is eenvoudig te beheren. Vanaf elke locatie én device heeft u toegang tot de intuïtieve gebruikersinterface. Met alle functionaliteiten die u van een hoogwaardige telefooncentrale mag verwachten. Wilt u gesprekken laten binnenkomen met of zonder keuzemenu, gepersonaliseerde voicemailboxen, wachtrijsystemen, thuiswerk mogelijkheden, digitale secretaresse, conferencecall, het kan allemaal. Het belplan is geheel naar eigen wensen in te vullen