Wifi die niet werkt, internetproblemen, e-mail die niet aankomt, Onedrive die niet synchroniseert? Acute bronnen van stress, want het werk kan niet door.
Wifi die niet werkt, internetproblemen, e-mail die niet aankomt, Onedrive die niet synchroniseert? Acute bronnen van stress, want het werk kan niet door.
Als systeembeheerder voor het MKB lossen wij het snel voor u op. Op afstand of op locatie, één telefoontje is genoeg om te zorgen dat de vraag beantwoord wordt of de storing verholpen wordt.
Breunesse ICT regelt het systeembeheer voor veel bedrijven, van klein tot groot maar altijd op de meest efficiënte manier. Elke organisatie stelt immers andere eisen aan de systemen, daar houden wij rekening mee.
Wij zorgen ervoor dat uw server, internet, telefonie, printers, clouddiensten en data storage worden samengebracht in één stabiele netwerkomgeving. Ook het beheer van dit netwerk nemen wij op ons. Zo zorgt Breunesse ICT ervoor dat het complete spraak- en dataverkeer binnen uw organisatie vlekkeloos verloopt.
Voor onze contractklanten werken we met een proactief en remote systeembeheer waardoor we vaak al eerder dan de klant zelf weten dat iets niet goed functioneert. Zo kunnen we direct en voordat de problemen echt ontstaan al werken aan de oplossing.
De Helpdesk van Breunesse ICT wordt altijd goed bezet. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten tot u geholpen kunt worden. Neemt u contact op met de helpdesk dan doen wij er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing!
Kortom: onze helpdesk is bereikbaar via e-mail of per telefoon. U wilt immers snel geholpen worden!
Of neem contact met ons op via onderstaand formulier