Extra garantie op ICT support & beheer

Ondanks alle voorzorgsmaatregelen via ons werkplek- & systeembeheer om al uw ICT goed te laten werken, kan het toch voorkomen dat ICT problemen of calamiteiten optreden.

Wilt u extra garanties op ICT support & beheer om storingen en ongeplande downtime zoveel mogelijk te beperken? Sluit dan een ICT service contract bij ons af. Zo blijft de continuiteit van uw bedrijfsvoering gewaarborgd.

Voordelen van ons ICT service contract

  • ✔ Gegarandeerde responstijd binnen 4 werkuren bij ICT problemen.
  • ✔ Voorrang op andere klanten zonder ICT service contract.
  • ✔ Proactief systeembeheer op afstand, zodat al aan de oplossing wordt gewerkt voordat een probleem met uw werkplekken, systemen en netwerk echt ontstaan.
  • ✔ Overname van uw computerscherm op afstand om computer problemen indien mogelijk direct via remote helpdesk support op te kunnen lossen.
  • ✔ Jaarlijkse servicebeurt bij u op locatie voor uw PC’s, laptops en randapparatuur.
  • ✔ Bij computer reparaties die langer dan 24 uren duren, kunnen we ook een tijdelijk vervangende PC of laptop verzorgen voorzien van Microsoft Windows en Microsoft 365.

Contact over uw ICT service contract?

Bel 035 54 364 06 of stuur een bericht, wij reageren binnen 1 werkdag.